MENU

úterý 29. listopadu 2011

nová závislost

ano, vytvořila jsem si další závislost. tuhle má ale na svědomí Nikol, díky které jsem se na fashiolistu dostala. tahle stránka je pro mě nekonečným (ano, opravdu nekonečným) zdrojem nejen módní inspirace. takže pokud máte na fashiolist také svůj módní profil, určitě napište :)


11 komentářů :

  1. tak v tomhle nejsi sam :)
    Taky mám závislost :D přidám si Tě :)

    OdpovědětVymazat
  2. hej, ty věci vypadaj super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiez patrim do klubu zavislych :D

    OdpovědětVymazat
  4. suprový ! :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. haha dopadla jsi stejně jak já :D nejdřív mě to vůbec nebavilo, ale teď se tam chodím dívat každý den :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je to závislost no :D ...

    OdpovědětVymazat
  7. Hej, nechci tam chodit, vím, že bych na to byla závislá :D Myslím, že mě tam brzo potkáš :D

    OdpovědětVymazat
  8. já o tom vůbec nevim, takže se jdu podívat a uvidim jestli budu také závislá .-)

    OdpovědětVymazat
  9. áno mám aj ja a zo začiatku ma to tiež chytilo :) inak pozývam ťa na môj blog kde stále prebieha giveaway aj o pravý líščí chvostík :) http://kristinafox.blogspot.com/2011/11/vianocny-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. díky tobě je to už i moje nová závislost! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!