sobota 26. listopadu 2011

new in #10

dnešní new-in bude opět věnovaný jen kosmetice. kosmetice, kterou jsem si v poslední době nově pořídila a oblíbila.

jelikož trpím na lámavost nehtů a celkově moje nehty jsou šíleně křehké neváhala jsem a koupila jsem si zpevňovač nehtů od essence, na který mi dala tip kamarádka. výsledkem jsem byla velmi překvapena, nehty s ním jsou opravdu pevnější. zároveň ho používám na zafixování laku a vida, laky drží jako přibité :)


lesk na rty "stay with me" opět od essence. jemná růžová barvička, snad jediné co bych vytkla je ten šílený aplikátor, který samostatnou aplikaci značně ztěžuje.


tento štětec na tvářenku od essence jsem koupila vlastně jen na zkoušku, protože jsem mu moc nevěřila, ale příjemně mě překvapil. tvářenka se s ním nanáší velmi dobře a zbytečně nepráší. 


rtěnka "kate" od rimmel. musím říct, že tahle kolekce obsahuje naprosto skvělé barvy, líbily se mi snad všechny! zatím jsem si koupila odstín 05, ale určitě si zajdu drogérie ještě pro jiné odstíny :) navíc všechny příjemně parfemované :)


z této koupě mám obrovskou radost! :) kosmetiku Lily Lolo jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale stále mi chyběly finance. nakonec jsem koupila tyhle tři výrobky za neuvěřitelných 250,-. balíček obsahoval matný fixační pudr, minerální make-up a malý štětec na pudr. zároveň to je i moje první zkušenost s minerálním make-upem.


úžasný a voňavý balzám na rty balea. tahle maličkost je v poslední době v mé kabelce naprostou nepostradatelností.

20 komentářů:

  1. Balzám od Balei je veľmi lákavý,škoda že ho u nás nemali .(( Viem si predstaviť tú vôňu,navyše si myslím že balzámy v takomto balení sú lepšie ;) Zpevňovač by sa mi tiež hodil :))

    OdpovědětVymazat
  2. ten blazám má moje kamarádka,a říká,že skvěle voní:) tu rtěnku mám také,dokonce 2 a obě v nude odstínech:) je to skvělá kolekce:)

    OdpovědětVymazat
  3. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci.Můžu se zeptat jak jsi došla k té kosmetice Lili lolo,za tak dobrou cenu?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzam z Baley vyzerá super. (:

    OdpovědětVymazat
  6. krásné!na tu rtěnku mám taky zálusk

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy, kosmetiku Lily Lolo neznám. A rtěnku od Kate mám také v plánu koupit:)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky to byl super kup.:)
    Botičky jsou z fashiondays.cz ze včerejší kampaně...

    OdpovědětVymazat
  9. ja rozmyslam nad ruzom KATE tak ho asi vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  10. balea balzám mám taky a taktéž rtěnku od kate, jen odstín 03 a určitě si dojdu ještě pro nějaký. s tou vůní máš pravdu :)
    štětec od essence bych chtěla na pudr, strašně se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
  11. U nás ten balzám melounový prostě nemají :( A vida, ten lak sis vážně koupila, to jsem ráda, že slouží! Zbytek je taky fajn, já mám štětec na tvářenku od elfu a nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  12. První 4 věci mám taky :) A na ten lak nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za inšpiráciu. Zajtra si minimálne polovicu spomenutých produktov pôjdem kúpiť ;) :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ten lesk a to balea vyzerá skvele :) http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. pěkný a sleduji :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  16. Skoda, ze u nas nikdy takovy vyber od Essence neni. Ale rtenka od Kate vypada super, tu by snad u nas mohli mit:D

    PS: Jsem moc rada, ze se ti taska libi:)

    OdpovědětVymazat
  17. taky bych se chtěla zeptat, kde jsi sehnala Lily Lolo tak levně :) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sehnala jsem ho v bazárku na omlazeni.cz :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!