MENU

pátek 11. listopadu 2011

copper


na dnešek jsem si pro vás připravila malou recenzi. laky mini Colorama od Maybelline určitě všichni znáte. mám jich několik, ale před pár dny jsem ulovila tenhle úžasný měděný odstín. pro mě top barva laku na nehty pro tento podzim.

#11- Toffee ]
musím říct, že těmto lakům bych neměla snad vůbec, co vytknout. štěteček je poměrně velký, aplikace je s ním velmi snadná. konzistence laku je možná trochu tekutější než u ostatních, ale rozhodně mi dělalo žádné problémy. krytí je dobré už po jedné vrstvě, ale pro větší sytost barvy dávám dvě. pozitivně mě překvapila i výdrž laku, vedl si mnohem lépe než někteří jeho dražší kolegové. 

10/10

11 komentářů :

  1. Taky mám těchto víc.A jsem stejně nadšená!

    OdpovědětVymazat
  2. ja si z týchto stále nakúpim kopu keď sú u nás len za jedno euro.. sú fakt skvelé, súhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám těhle laků asi pět a ještě mám zálusk na některé, ale bohužel v mém okolí na ně nemůžu natrefit..

    tenhle vypadá moc hezky, já mám zrovna na nehtech odstín urban turquoise.

    OdpovědětVymazat
  4. Krémovky jsou fajn, ale třpytky a shimmer mi hrozně pruhují :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva vypadá vážně nádherně. Musím jenom souhlasit, taky jsem s mini Colorama spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ten odstín vypadá skvěle, takový měděný ještě nemám! A já mám tyhle Coloramy dvě, co jsem koupila přes léto a moc mi teda nevydržely, nevím, čím to je :/

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle laky mám stejnak asi nejradši, mám od ních už pět barev a dál přikupuju když vidím nějáké pěkné :D akorád je u nás pěkně podražily :\

    OdpovědětVymazat
  8. Ten vypadá moc pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. je to taka netypicka farba, hm ani som tento odtien tusim nevidela..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!