MENU

pátek 18. listopadu 2011

inspirace pro ježíška

ano, i já se přidám a zveřejňuji má vánoční přání :) do Vánoc už nám zbývá jen něco málo přes měsíc! 
Jak se těšíte?
#1 - nové šaty potřebuji hodně nutně, plesová sezóna začne co nevidět a já jsem stále nesehnala takové, které by se mi opravdu líbily. snad ježíšek pomůže :)
#2 - po náramku v tomto jemném designu pokukuji už hodně dlouho.
#3 - nekvalitní štětce jsou peklo a navíc, kdo by těmto krasavcům odolal?
#4 - mít ruce v teple je moje největší prioritou v zimě, ty pletené mi přijdou, že úplně míjí svůj účel, proto radši volím kožené /MANGO/
#5 - Ricci Ricci se stala mou favoritkou teprve nedávno, ale mohu jen doporučit. úchvatná vůně.
#6 - zatím žádné mi nepadlo do oka tak, jako tohle! /H&M/

19 komentářů :

  1. Ricci Ricci mi voní taky, já mám teď zálusk na coco mademoiselle. už nějaký ten měsíc po tomhle parfému toužím :)

    a nejsou ty šaty z axparis? mám pocit že jsem je tam viděla. i já jsem hledala šaty na plesy a nakonec si vybrala úplně úžasný a těším se až si pro ně dojedu :)

    OdpovědětVymazat
  2. To psaníčko jsem viděla včera.. Je skvělé.. a pohodlně velké :D
    Od MAC také doporučuji Make-up aplikátor..))
    U mně tyto Vánoce a Silvestr se rozdělí mezi iPadem a LUSHEM..)) I když před iPadem ještě váhám, nevím, jestli ho opravdu potřebuju..//.)

    Alex.

    OdpovědětVymazat
  3. ty šaty jsou úchvatné :)

    OdpovědětVymazat
  4. to psaníčko chci též :) doufám, že najdeš šaty, které se ti budou na první pohled líbit a že se ti z tvého přání splní všechno :-*

    OdpovědětVymazat
  5. to psaníčko je z asosu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ak skvely vyber, dufam ze si to tvoj jezisek omrkne ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jej, s náramkem, rukavicemi i psaníčkem by se Ježíšek mohl stavit i u nás:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty jsou dokonalé.
    Sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  9. tie šaty sú skvelé, a po kožených rukaviciach snívam aj ja

    OdpovědětVymazat
  10. to psaníčko, na které si se ptala, je z asosu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné)). Ty šaty jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. viinova farba, ach <3 psanicko sa mne lubi s hadim vzorom v H&M, mozno aj kupim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj darovala bys si mi prosím ozdobičku,já vim je to otravné taky sem to nesnášela do tý doby než jsem se taky přihlásila:PMoc ráda bych měla aspon nejakou šanci vyhrát,hrozně bych chtěla ten foták,ale pochybuju že by mi ho rodiče koupily
    http://vanocni.datart.cz/martina-baresova-si-preje-digitalni-fotoaparat-canon/

    OdpovědětVymazat
  14. same pekne kusky si si vybrala, ja som si podobne rukavicky kupila nahodou pred rokom, a ta retiazka je fakt pekny doplnok, zlatá ide dokopy aj s "psanickom"

    OdpovědětVymazat
  15. Na Vánoce se těším moc :) A ty tvoje vysněné věci se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!