pátek 4. listopadu 2011

#1 giveaway


během tohoto týdne přesáhl počet mých pravidelných četnářů číslo 100 a právě proto jsem se rozhodla svoje věrné čtenáře odměnit! patří Vám moje obrovské DÍKY!

a co o soutěžíte? jeden výherce získá tělové mléko BODY BASICS s kaktusem a pistácií (250ml) + Original ATOK levandulové pleťové tonikum (50ml). více informací o obou produktech najdete zde a zde.

a co splnit?
#1 být pravidelným čtenářem mého blogu
#2 napsat kontaktní email
#3 můžete, ale nemusíte napsat cokoliv, co se mého blogu týče. jakékoliv připomínky, pochvaly nebo i nápady.

giveaway bude ukončena 24.11. 2011 a vítěz bude vylosován pomocí random.org!

...a ještě jednou Vám všem chci velmi poděkovat :)

51 komentářů:

  1. sleduji už dlouho a ráda =) verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. natalje@seznam.cz

    gratuluju k přesažení stovky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem! :) domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluju! jinak sleduju už dlouho! hmmm a něco k tvému blogu? přispívej častěj, tvé posty mě baví :) !
    thenikol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ja se zucastnim)
    tokarevai@ukr.net

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj blog je moc fajn a samozřejmě gratuluju ;)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem :) Chvalim cely blog, mne sa tu velmi paaci :)

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. slovakova.anna@email.cz
    Tvůj blog je vážně skvělý a myslím, že kdybys přispívala častěji, tak máš o moc víc čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  10. diana.vazanova@gmail.com

    len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
  11. Také gratuluji. Tvůj blog se mi moc líbí :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. retrotown@seznam.cz
    píšeš moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mam ráda tvůj blog :)
    karolina1611@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tě hodně slouho a tvoje články mě baví,nemám co dodat :)!

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. jedikats@gmail.com

    Tak at se dari i nadale :)

    OdpovědětVymazat
  16. začala jsem sledovat teprve nedávno, ale moc se mi tu líbí a gratuluji ke 100vce :)
    jeordievera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem iba chvilku, ale zatial sa mi tu paci :)
    monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Také tě sleduji od nedávna :).. A gratuluji k followers :)..
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. sleduji te,mas super blog,a mikuji recenzem,takže recenze,recenze a taky třeba tipy na vánoční dárky :P

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju už pěknou dobu :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. kikinka-13@seznam.cz
    jinak ůůžasný blog :)

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji krátce ale krásnej blog zatím teda :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. jé bylo by fajn vyhrát, protože v den ukončení giveaway máme s přítelem výročí :D :D
    bierova.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. jej..super giveaway..telových mliek nieje nikdy dosť :)
    blog som objavila až teraz, ale máš skvelý cit pre design..už len ten názov giveaway je super vymyslený :)
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem tady poprvý a musím říct, že to tu máš moc hezký :)
    Jinak je to moc super giveaway :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Valhrubesova@gmail.com
    moc hezký blog! hned followuju! :)

    OdpovědětVymazat
  28. gratuluju ! ^^
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. jsem tady teprve chvili a uz se mi tu libi:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. gratuluji :)
    sleduji tě!
    simcavitkova@email.cz
    mě se tu líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji:-)
    Mejlík je lenate@seznam.cz
    Tvůj blog mám moc rada,libi se mi tvoje fotky,new in:-) Jen tak dál! Jsi skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  32. blog je skvely ... mozno keby si logo spravila farebne aby viac udrelo do očí :) možno tie kocky neviem je to len nápad :)
    ivanka62@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. kubanova.michalea@zoznam.sk
    skvelý blog :)

    OdpovědětVymazat
  34. zubajova.daniela@gmail.com
    followerom som sa stala len nedávno, ale už sa teším ako to tu celé prekutrám pretože na prvý pohľad ma tento blog určite zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ná tvůj blog jsem narazila až dnes a jsem az to ráda, máš to tu moc pěkný a určitě sleduju :)
    Giveaway se mi mooc líbí, mohlo by to být zajímavý :) Jinak co se tvého blogu týče, tak se mi tu zatím vše líbí :)
    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. eliskakonarova@seznam.cz
    tvůj blog sleduju krátkou dobu a moc se mi líbí :)) máš zajimavé články :))

    OdpovědětVymazat
  37. follow
    daniela.valcharova@seznam.cz
    líbí se mi to záhlaví :)) uplně parádní.

    OdpovědětVymazat
  38. m.menikova@seznam.cz

    líbí se mi ta kombinace vlastních fotek a inspirace z internetu

    OdpovědětVymazat
  39. aleachim15@seznam.cz

    libí se mi kvalitní fotky & obrázky propojené se zajmavým textem :)

    OdpovědětVymazat
  40. To telove mlieko poznam a vonia skvele:) em.fackovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. krásný blog :) veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. sledujem, choco.telaa@gmail.com..
    máš super blog!

    OdpovědětVymazat
  43. Sledujem, aj keď som len teraz objavila tvoj blog. Ale páči sa mi, najmä recenzie na kozmetické výrobky a tak. (:

    istokova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. simcavitkova@email.cz
    máš super blog :)

    OdpovědětVymazat
  45. #1 Sleduju ;))
    #2 leopard-candy@seznam.cz
    #3 Máš moc hezký blog ;)) Baví mě tvé fotky ;))

    OdpovědětVymazat
  46. 1-Sleduju
    2-closetdreamblog@gmail.com
    Připomínky nemám, máš to tu moc fajn! ;)

    OdpovědětVymazat
  47. 1. Sleduji
    2. in-mykingdom@seznam.cz
    3. Tvůj blog zaujme na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  48. úžasná giveaway!
    kiki.kampik@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!