středa 12. října 2011

week in photos #12

přichází podzim a s ním se nám také rychle krátí dny... můj přítel měl minulý týden dovolenou, tak jsme se snažili si to co nejvíce užít :) byli jsme v kině na skvělé komedii kamarád taky rád. můžu jen doporučit! ve škole stále přibývá úkolů a učiva, takže na blog zbývá hodně málo času při všechno ostatních povinnostech. musím poděkovat Ivetce, od které mi dnes dorazil balíček s dárečky, které jsem u ní v giveaway vyhrála! těšila jsem se na něj jako malá holka :) můžu vám prozradit, že na mé úžasné čtenáře také brzy jedna giveaway čeká! nenechte si náladu zkazit propršenými dny a mějte se krásně!

mimochodem, chystá se z vás někdo 15.11. na slavnostní uvedení kolekce VERSACE for H&M do Prahy?

8 komentářů:

  1. Na Kamarád taky rád jsem se koukala zrovna minulý týden. A když to je takové to.. v podstatě klišé, tak se mi neskutečně líbí!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. opět krásné fotky :) kéžby se vrátilo sluníčko. šedé a uplakané dny nemám ráda, ale přesně jak píšeš, náladu si jimi zkazit nenechám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky! těším se na giveaway! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já se tam půjdu podívat, jestli budu mít čas:)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas Kamarád taky rád! Je naprosto super film také jsem ho minulý týden viděla :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!