MENU

pátek 21. října 2011

new in #9

jelikož moje peněženka teď velmi strádá, tohle jsou na nějakou dobu moje poslední nákupy :D ale na podzim už jsem plně vybavená! konečně jsem sehnala úžasné kalhoty v cihlové barvě, mám z nich velkou radost. jaká barva je pro vás ta nejoblíbenější pro letošní podzim?

 [ Mimibazar ]
 [ New Yorker ]
 [ Humanic ]
 [ C&A ]
[ H&M od Ivety ]

13 komentářů :

  1. Já bych šla do červené, ale ty tvé kalhoty s emi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Černá, hnědá, béžová, bílá, šedá a tmavě modrá jsou mé barvy podzimního oblečení :) Koukám, že už si pěkně vybavená :))

    OdpovědětVymazat
  3. tie cervene nohavice vypadaju super!!

    OdpovědětVymazat
  4. moje peněženka taky zeje prázdnotou a přesto si zítra jedu s maminkou na menší nákupky :D ovšem platí maminka :D

    a jinak rozhodně hnědá, béžová, černá, starorůžová, vínová a taková červenohnědá.. a možná by se ještě nějaké barvy našly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie prstienky som si zamilovala! Pekný nákup :)

    OdpovědětVymazat
  6. Černá, hnědá, šedá, bílá, béžová a možná tam teď zařadím i vínovou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta taška a kalhoty jsou skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  8. same uzasne veci! ta bundicka je naj!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. všechno je krásné, ale z kalhot jsem přímo nadšená! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. ked som tieto prstienky videla, tak som si povedala, ze ich nepotrebujem, ale uz som ich videla na 3 blogoch a teraz trosku zacinam lutovat...

    OdpovědětVymazat
  11. Juch! Ukradnu ti ty kalhoty, kolik stály? Já sháněla po Brně červené/vínové/cihlové kalhoty jak debil a nic, drahé nebo divně střižené :(

    OdpovědětVymazat
  12. amazing blog!! compliments!!!i'm following you!!!!if you like mine,do the same!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Super úlovky! Nejoblíbenější vínová, tmavě zelená, žlutá, starorůžová, všechny modrý.. no to bysme tu byli do zítřka! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!