sobota 8. října 2011

Louis Vuitton, Spring/Summer 2012

už dlouho jsem neviděla tak kouzelnou přehlídku! krásné modely, magická hudba a pohádkový styling celé přehlídky. pro nadcházející sezónu rozhodně jeden z mých velkých favoritů. BRAVO!

9 komentářů:

  1. Je to vážně kouzelné :) Miluju světlé barvy ..

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář na blogu. Strašně mě to potěšilo, že se ti můj blog líbí. Ách, ještě jednou děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,založila jsem si nový web,kde prodávám oblečení a šperky,třeba se ti něco zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásne! Vuitton vie vždy očariť a prekvapiť! <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, naprosto kouzelné!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. páni to je nádherný!
    mám pocit jako by se návrháři s kolekcemi pro jaro a léto doslova rvali o první příčku a to pořádně.. chanel, burberry, teď LV.. jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je vážně kouzelné :) až mě z toho mrazí v zádech :)) a ta modelka na poslední fotce vpravo je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  8. no hele to si zase nemysli že u mého přítele to je jinak, jako on nákupy taky nemá rád, ale překvapivě se mnou vždycky jede :D doufám že ho to nepřestane bavit..
    ty oxfordky z gate ,můžu jedině doporučit, jsou strašně pohodlný, měkkoučký, krásně se v nich chodí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!