MENU

neděle 30. října 2011

jako hodinky

hodinky jsem nikdy nenosila. poslední dobou ale cítím velkou potřebu si nějaké pořídit. nejenom, že jsou rychlým a praktickým pomocníkem při zjišťování času /opravdu nesnáším, když musím hrabat v kabelce a hledat mobil, abych vlastně věděla, kolik je hodin/, ale mohou být i skvělým doplňkem. mám ale hodně velké dilema, jaké si vlastně pořídit. jak jste na to vy s nošením hodinek?

 [ Asos ]
[ DKNY ] 
 [ Asos ]
[ Nixon ]

12 komentářů :

  1. Nixon první jsou úžasné!Ty bych brala.

    OdpovědětVymazat
  2. Nixon a Casio u mě vedou :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nejvíce líbí ty DKNY vlevo:)

    OdpovědětVymazat
  4. já hodinky nosím snad od páté třídy a teď se bez nich už neobejdu! moc hezké jsou ty stříbrné DKNY a Casio :))

    OdpovědětVymazat
  5. hodinky jsem nosila ,dokud jsem je neztratila ,takže nic :D u mě vedou ty stříbrné DKNY

    OdpovědětVymazat
  6. Hodinky nosím jen občas, ale z tvého výběru...každé mají něco do sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tady z těch jsou pro mě top DKNY zlaté vlevo!

    OdpovědětVymazat
  8. Hodinky sice mám, ale nosím je jen výjimečně:) A hodinky on DKNY úplně napravo jsou přenááádherné;)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se líbí ty poslední :) mám ráda zvětšenou klasiku :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi všechny hodinky, které si vybrala ale DKNY jsou prostě nejhezčí. Asi to bude proto, že mám k této značce pozitivní vztah a moc se mi líbí. Jedny hodinky od této značky mám, ale bohužel jsou moc velké na mou úzkou ručku tak je nosím jen velmi málo :D A podobné zlaté vlevo mám od značky Guess, tenhle typ mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  11. libi se mi ty DNKY a nIXON ♥ Hhuááá

    OdpovědětVymazat
  12. já taky hodinky nikdy nenosila, ale chci to změnit a už v obchodech po nějakých pokukuju :) všechny, které tady máš jsou krásné, ale myslím, že toužím po něčem jiným :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!