středa 19. října 2011

autumn nails

podzim už nám dávno začal a mnoho světových značek už vydalo své podzimní kolekce laků na nehty. chtěla bych vám představit trojici mých favoritů.  

1/ OPI "Tour America"
2/ ESSIE "Carry On"

3/ CHANEL "Colour Illusions"

8 komentářů:

  1. Ten Opi šedý uprostřed mi zrovna přišel,dokonalá barva i všechny ostatní ! Já bych hrozně chtěla nějaký od Chanelu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Předposlední essie je krásný,taková barva by se mě líbila.:)

    OdpovědětVymazat
  3. ten prostřední od OPI je hezký :)) .. no všechny jsou hezký :DD Já sem na ty laky na nehty taková trošku úchylná :DD :)

    OdpovědětVymazat
  4. essie odstíny jsou krásné a pak rozhodně ten prostřední chanel, ten je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, všechny jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. prostřední chanel lak ihned ke mě, prosím :))

    OdpovědětVymazat
  7. Chanel Quartz je nádherný, tady je ta barva nádherně vidět
    http://www.thecherryblossomgirl.com/quartz/14814/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!