MENU

neděle 18. září 2011

week in photos #11

zítřkem začíná už regulérně třetí školní týden. a já se i po víkendu cítím, jako přejetá parní válcem. ano, stále jsem si ještě na školní "mód" nezvykla. školní rok jsem také zahájila několika nepěknýma známkama, takže jsem zklamala sama sebe. začínat by se mělo dobře, nebo ne? téměř každý den odpoledne doma padnu a probouzím se večer, abych se mohla naučit na další den. v úterý ale mám i problém dojít domů, protože sedět ve škole do čtvrt na šest (večer!!!) je o ztrátu psychického zdraví. včera jsem doma pouze relaxovala, respektive četla Wolkerovu Těžkou hodinu a dnes jsme si s mamčou udělaly výlet na Zličín. Ikea mi dneska pomohla se pořádně odreagovat a samozřejmě jsme tam opět nechali fůru peněz, za věci, které (ne)potřebujeme. další věc, kterou mi poslední dny přinesly je úžasná rýmička... vážně je zákeřná! 

mějte se krásně! Karolína

13 komentářů :

  1. to s tou dlouhou skolou znam.. mam trikrat tydne od sedmi do peti... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tu dlouhou školu nezávidím, my máme parádní rozvrh :) A skvělé fotky. Ty nemáš sešity? Jenom zakládáš papíry do složek? Taky jsem to tak kdysi chtěla řešit, ale nevím, je to pro mě moc zdlouhavé :D

    OdpovědětVymazat
  3. rozvhr máme letos taky na nic :/ dlouho... ale máš moc pěkný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. taky začátek roku zvládám hůř, než jsem čekala:/
    fotky jsou moc pěkné a takové pracovní zákoutí jako je na předposlední fotce, bych brala všemi deseti!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Znamky este urcite opravis, stay positive ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty za chvilu budes v tej skole aj nocovat, neprehanaj to:)a neboj ono sa to spravi!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ikea je nejlepší ! A toho kocoura bych si s chutí vzala do pelechu jak hezky kouká :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky :) ... Já se teda v Ikee nikdy neodreaguju, právě naopak :)... A škola mě taky unavuje, ted mě ještě přepadla nemoc, takže to je ve škole 2x horší. No a začátek školního roku by měl být dobrý? Asi jo, ale mě se to ještě nikdy nepovedlo, ani letos :D:)

    OdpovědětVymazat
  9. tak snad se brzy uzdravíš ;)

    a kožešina jedině umělá! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda konečně blog, kde jsou krásný i neoutfitový fotky!
    Taky zbožňuju IKEA ;)

    OdpovědětVymazat
  11. v ikea vždycky všechno chci :) číča je roztomilá a škola je peklo (už abych si na ten školní režim zvykla :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!