sobota 10. září 2011

new in #8

začala škola a jak jsem předpokládala, na blog mám mnohem méně času, za což se velmi omlouvám. dnes tu mám další "new-in", ale tentokrát opět s kosmetikou, kterou jsem si v posledních dnech pořídila. 

o těchto malých zázracích jsem slyšela hodně a proto jsem těch pár korun taky investovala a uvidíme, jaký bude výsledek :) koupila jsem odstíny "Berry Sweet" a "Cappuccino".


praskací lak jsem si pořídila vůbec poprvé a musím říct, že jsem nadšená. ten efekt se mi opravdu moc líbí :)


jak už můžete vědět, linky jsou základem mého denního líčení. mám ráda opravdu kvalitní a uhlově černou barvu a tyhle linky nabízí obojí, sice mám problém, že se mi štěteček brzy roztřepí a vyschne, ale za těch pár korun žádný zázrak čekat nemůžu.


dvě nové rtěnky - odstín "I´m sailing" od essence. tenhle jemně korálový odstín jsem si zamilovala hned na první pohled, moje momentálně nejoblíbenější rtěnka. mohu jen doporučit. a druhá je odstín č.588 "Orange Soda" od NYXu. úžasný oranžovo-nude odstín, podobný jsem dlouhou dobu sháněla.

14 komentářů:

  1. Skvělé věci jsi pořídila,ty linky a rtěnka od essence jsou,taky mými favorité :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle rtěnku od essence mám a je super, taková jemná:)

    OdpovědětVymazat
  3. ty laky minicolorama zbožňuju ;) pěkné věci =)

    OdpovědětVymazat
  4. Minicoloramu mam v odstinu Peach Pie, coz je neco mezi pruhlednym a nude lakem a musim rict, ze super- schne docela rychle a uz ho mam na nehtech asi tri dny a jeste se ani kousicek neuloupnul :) urcite brzy poridim dalsi odstiny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Minicoloramu mám strašne rada, tie odtiene sú krásne ;-)

    simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mám hrozně ráda tvoje shopping posty :) Mimochodem já teď skoro vůbec nemám čas na blog, nemám čas fotit nové věci, nové outfity, mrzí mě to, ale škola je přece důležitější :) Karolínko můžu se zeptat jaký používáš foťák? Poohlížím se po nějakém novém a tvůj skvěle fotí :)

    OdpovědětVymazat
  7. moja sestra akurat dnes kupila ten praskajuci lak ale v bielom :)

    OdpovědětVymazat
  8. pořád víc a víc uvažuju o tom praskacím laku, vypadá to skvěle, moc pěkné ! ještě se mi líbí ten cappucinovy lak.. mm.. a ty rtěnky se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci! S laky minicolorama jsem fakt hodně spokojená a praskací si chci pořídit a vyzkoušet ho :).

    OdpovědětVymazat
  10. pár laků minicolorama a praskací lak mám :) SPOKOJENOST :) líbí se mi ta rtěnka od essence :)

    OdpovědětVymazat
  11. minicolorama laky jsou nejlepší. já si vlastně kupuju už jen ty a pak essence :) stejnak mi přijde že je zbytečný dávat buví kolik za lak, který stejnak časem vyschne.. a tyhle jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí rťěnky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!