MENU

sobota 3. září 2011

new in #7

před nějakým časem jsem vám slibovala post se sekáčovými úlovky, sice později, ale je tu :) tentokrát jsem se zaměřila už na trochu podzimější a teplejší oblečení, léto ještě neskočilo, ale podzim už se také začíná hlásit. ceny si už bohužel nepamatuji a cedulky jsem už utrhala.

[ George ]
[ Unknown ]
[ Next ]
[ Marks & Spencer ]
[ Old Navy ]
[ George ]
[ New Look ]
[ H&M ; New Yorker ] není ze sekáče ;)

16 komentářů :

  1. Tiez sa uz tesim na nakupy svetrikov, salikov, cizmiciek juuj, ale este si treba uzit posledne letne dni !

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný doplňky a úlovky! ty šortky mají krásnou barvu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šatičky jsou božské!

    OdpovědětVymazat
  4. šortky a šatičky, ach ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tričko Superwoman u mě vede, parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty saticky jsou krasne, a to tricko se mi taky libi, super ulovky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ten svetrík je veľmi pekný :)
    a aj náušničky a stolička :D

    OdpovědětVymazat
  8. mam rada taketo prispevky s vecickami :) na ten nahrdelnik so stolickou som tiez kukala ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten řetízek je krásný :)
    Jinak nikdy by mě nenapadlo,co se všechno dá v sekáči sehnat,jinak pěkné úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásné věci, taky bych chtěla někdy v sekáči narazit na tak perfektní věci :))

    OdpovědětVymazat
  11. Cardigan a tričko se SuperWoman jsou úžasné :))

    OdpovědětVymazat
  12. nu vidíš sadu s vůní granátového jablka jsem měla už taky, zrovna před touhle :)

    OdpovědětVymazat
  13. uzasne saty!

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. aj my by sme tu mohli mat taky sekac teda... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!