pátek 23. září 2011

ikea shopping


 v podstatě jsem do ikei jela bez jakéhokoliv cíle, co nakoupit, ale přivezla jsem několik věcí, které mi udělaly velkou radost :)


jedna z věcí, na které opravdu ujíždím jsou svíčky. různých barev a vůní a ty z ikei jsou prostě nejlepší! vůně (jablko/skořice) mi připomíná atmosféru vánoc a už se těším až si jí zapálím a budu relaxovat.


tohle krásné povlečení jsem si chtěla pořídit už minule, když jsem byla v ikee, ale tenkrát jsem ho tam nechala. takže jsem ho tam tentokrát nemohla nechat.

dlouho jsem sháněla nějaký podobný boxík a ikea konečně splnila moje požadavky. konečně mám všechnu kosmetiku pohromadě a při ruce. plánuji si do krabičky ještě vyrobit různé přepážky, protože je dost velká a udělat si jednotlivá oddělení pro různé produkty.


a samozřejmě bych to nebyla já, kdybych si nepřivezla nějaké dobrůtky. kromě čokolád jsem si koupila i brusinkovou šťávu, která je naprosto úžasná! můžu jen doporučit, nic jiného v poslední době nepiji :D

11 komentářů:

  1. Já moc ráda jezdím do Ikei :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé týjo, něco takového bych na kosmetiku taky asi potřebovala :) ale je pravda, že malovátka nosim skoro všude a skoro vždycky u sebe, takže na to mám taštičku :) na zbytek kosmetiky by se mi to ale hodilo.

    OdpovědětVymazat
  3. přesně jak říká N. ta taštička by se šikla ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný věcičky, škoda že ikeu nemám ve svým okolí :(

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji Ikeu :-D Krásné povlečení jsi vybrala!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, miluju Ikeu, i když tam jezdím tak málo :( Svíčky jsou tam parádní, po tomto povlečení jsem posledně pokukovala taky, moc se mi líbí. A ten box! Kolik tě stál? Ten jsem tam neviděla, jinak bych ho už taky měla :D

    OdpovědětVymazat
  7. My tam dělali v sobotu mega nákup (stěhování), ale pro ty svíčky se tam musim vrátit!:)

    OdpovědětVymazat
  8. všechny věci jsou moc krásné, ale vede to svíčka. měla jsem už snad všechny vůně, jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta krabička i to povlečení je strašlivě pěkný. Svíčku mám taky a voní i po skoro roce naprosto skvěle! :) Ještě si zajedu pro jinou vůni, protože to je fakticky relax i bez zapálení. A jinak moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsem na svíčky) s ikei mi nejvíc voní ta růžovo-červená s vůní lesního ovoce ♥

    OdpovědětVymazat
  11. to že bydlím jen kousek od ikey je docela problém, protože tam chodím dost často a nikdy neodpolám alespoň nějaké maličkosti. vybrala jsi si krásné věci! :)

    style-on-the-road.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!