středa 17. srpna 2011

week in photos #9

přeji krásný prázdninový večer! konečně zase po takové době se hlásím v plné parádě... kde že jsem trávila posledních pár dní? na vesnici. ani nevíte, jak mi ten čerstvý vzduch, skvělé jídlo a dobrá nálada vyčistilo hlavu. cítím se připravená zpátky do školy. dnes jsem byla také "sekáčovat" a udělala jsem si opět radost. čekejte new-in post :) v sobotu se u nás koná pouť. s přáteli se chystáme a musím říct, že se těším jako malé dítě :) už dlouho jsem na žádné pouti nebyla. už zbývá jen čtrnáct dní prázdnin, tenhle volný čas budu muset ještě nějak chytře využít. máte vy ještě nějaké plány? :) mějte se krásně!


13 komentářů:

  1. Taky sem ted na vesnici je tu krasne ale mesto je mesto :). Pekne fotky...to :). Pekne fotky...

    OdpovědětVymazat
  2. kéž bych tu já měla někde poblíž super sekáč, ale toho se nedočkám :D
    mňam ten koláč!

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu krasne prazdninove fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. když vidím jídlo hned dostanu hlad! :D a těším se na věci :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  5. nevím která fotka je hezčí...
    jsou všechny úžasný a mají svoje kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou tak krásně barevný!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, zase nádherné fotky. Závidím ti to sekáčování, nemám vůbec peníze momentálně, takže šetřím kde se dá, co už :D Užijte si pout, taky bych šla, kdyby se u nás v tom zapadákově nějaká konala!

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné fotky ♥ a na sekáčové úlovky se už těším :))

    OdpovědětVymazat
  9. nu to máš pravdu, mělo být krásně a místo toho tu prší.. jéje jéje.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky, těším se, co jsi našla v sekáči :-)
    Jsem tvůj nový follower.

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Jestli chceš, budu ráda za tvou návštěvu nebo follow :-)

    OdpovědětVymazat
  11. to jsou krásné fotky :)
    co se poutí týče, tak bych se taky ráda zase po dlouhé době na nějakou podívala :)
    Užij si ji

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, ta žabička je úžasná :) Já čekám na školu jako na smilování, kamarádi na mě věčně nemají čas, takže se nudím a nudím..

    OdpovědětVymazat
  13. pěkné fotky :) to nebe je úžasné, vypadá to skoto jako namalované :) moc se mi líbí tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!