neděle 28. srpna 2011

week in photos #10

poslední prázdninová neděle. šílené, jak ty prázdniny zase tak rychle utekly. snažím se je ale ještě užívat na maximum. v pondělí jsme si s přítelem udělali výlet do Prahy, měl tam nějaké pracovní záležitosti, takže já jsem si v klidu prošla město, obhlédla obchody /peněženka prázdná, takže pro tentokrát bez nákupů, bohužel/ a památky. musím říct, že už je to nějaký pátek, co jsem v Praze nebyla, takže jsem si tenhle výlet patřičně užila. zbytek týdne jsem trávila většinou u bazénu, protože ani nic jiného se nedalo dělat v tom úmorném horku. v úterý se moje sestra vrací z Islandu, neuvěřitelné, jak ty 3 měsíce co byla pryč, utekly. no a jak se připravujete do školy? a jak se těšíte? :)


10 komentářů:

  1. Alespoň ses prošla po Praze :D, prázdniny strašně utekli klidně bych si dala ještě měsíc :))

    OdpovědětVymazat
  2. moje oblíbené Martini:) hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne fotky:), z Costa Coffee muzu doporucit Fresh cooler Mango, za posledni dobu nejlepsi mnamka, co jsem pila:)

    OdpovědětVymazat
  5. taky nemůžu uvěřit tomu že za chvíli budu zase dřepět ve škole :-/ škoda, že prázdniny nejdou prodloužit.

    fotky super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. miluju tvé fotky! :) a praha je úžasná i když nic nenakupuješ :))

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektne fotky s atmosferou ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam vzdy dojem ze prazky ubehnu ako voda...

    OdpovědětVymazat
  9. pekne fotky, nejvic jsou ty lesni plody mnam! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju, miluju, miluju, miluju ten čaj z Costy!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!