úterý 9. srpna 2011

autumn wishlist

jelikož je u mě léto většinou jediným obdobím, kdy si potrpím na barvy, s "přicházejícím" podzimem na mě opět přichází stesk po bílé, šedé a černé, které jsou moje nejoblíbenější barvy a většinu šatníku mám právě v těchto barvách. musím říct, že na letošní podzim už se vážně těším! :) největší prioritou letošního podzimu je najít wedges, které budou nositelné i v sychravějším počasí a nejlépe budou v černé barvě. 


[ H&M t-shirt ; TOPSHOP wedges ; H&M jeans ; MAX&CHLOE rings ; H&M handbag ]


23 komentářů:

  1. tričko s Beatles vypadá super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. to triko je skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  3. tu kabelku som uz tiez obzerala :) najs

    OdpovědětVymazat
  4. všechno vypadá úžasně!:) a na tu kabelku si taky dělám zálusk!:D

    OdpovědětVymazat
  5. To beatles triko chci taky :),Děkuji za komentář a oboje je z HM :)

    OdpovědětVymazat
  6. To tričko a kabelka jsou božské :) jen škoda že u nás ve městě není H&M :( Jinak džíny vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  7. O takových botkách uvažuju už od jara. Pořád nevím. Až se rozhodnu si je koupit, nikde už nebudou :D
    Koukni ke mě prodávám pár věcí

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. velmi pekny vyber! : )
    vsetky kusky su super, pri tom jednoduche.

    pred par dnami som sa vratila z dovolenky, mozno ta zaujmu nejake fotky, tak si srdecne vitana na blogu : ) pekny den!
    http://wannabeblondelaura.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. paráda :) úžasný věci, úplně všechny :)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten blog funguje jinak než blogger a postuju věci co mně inspirujou, věci o sportu a jídle a věci co mě naštvou :D http://wantstobereal.tumblr.com/
    Wedges jsem chtěla minulý podzim ale nikde neměli přesně takové co bych chtěla nebo moji velikost, v new yorkeru jsem je pak našla ale byly už hrozně ušpiněné z nějakého důvodu :-/ já se bojim aby tenhle podzim nebyl spíš letní když to léto bylo podzimní :D

    OdpovědětVymazat
  11. to tričko beatles jsem strašně moc chtěla, ale už ho neměli:(( jinak máme stejné přání na podzim :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vše je super a vše chválím!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám takové tušení, že jsem nedávno tričko s Beatles někde viděla. A takovou kabelku bych brala taky.

    OdpovědětVymazat
  14. to triko Beatles se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak až budeš mít něco, co stojí za obdarování, tak Ti ten prezent zabalim :D Jinak tahle kombinace je skvělá, souhlasím s Tebou s těma wedges, taky si takové musím na podzim pořídit. Ale jak tak koukám, impregnace k tomu bude jasná volba!

    OdpovědětVymazat
  16. Máš dobrý vkus, půlku z těch věci chci taky! :)

    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  17. a už jsi objednávala od e.l.f.?? :) byla jsi spokojená? určitě se pochlubím a napíšu jak mi věci vyhovují, sama takový články ráda čtu, děsně mi to pomáhá :)

    úžasný věci, ta kabelka je parádní, prstýnky sice nenosím, ale moc se mi líbí a nejvíc se mi líbí ty botky, ale štve mě že tu nemáme topshop :( hned bych si je pořídila.

    OdpovědětVymazat
  18. pěkný! ty botky jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá volba. ty botky jsou dokonalé.

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!