MENU

úterý 30. srpna 2011

7 make-up facts about me

do tohoto řetězu mě nominovala Léa, čímž jí děkuji a jdu na sebe prásknout nějaké ty fakty :))


1. opravdu ráda investuji do kosmetických výrobků, pokud jde o kosmetiku, vyžaduji perfektní kvalitu, nehledě na cenu.
2. můj největší zlozvyk je, že jsem líná se každý večer odlíčit, proto mi nedělá problém jít spát nalíčená.
3. téměř nepoužívám make-up, většinou jen na důležitější akce, kdy mi opravdu jde o krásný vzhled pleti.
4. velmi ráda si čtu všemožné kosmetické recenze a hodně často mě to samotnou inspiruje si daný výrobek koupit a sama ho vyzkoušet :)
5. kosmetiky mám neskutečně velké množství, ale vlastně používám jen malou část, kterou mám ve své kosmetické taštičce.
6. oční linky jsou základem mého denního líčení.
7. občas použiji některou z mých rtěnek místo krémové tvářenky.

nominuju všechny mé návštěvníky nebo sledující, kteří mají chuť se ostatním svěřit o svých kosmetický faktech :))

8 komentářů :

  1. Souhlasím s dvojkou.:DTo na mě přesně sedí.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem zvědavá co na sebe práskneš a koukám, že jsme na tom hodně podobně :) Naprosto stejné jsme v bodě 4,5 a 6 :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké, se 4 naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  4. hezky napsané :) jsi s kosmetikou elf spokojená?

    OdpovědětVymazat
  5. inak to s tým odličovaním na večer mám tak isto... vetšinov zabúdam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě už na elf kosmetiku nalákala Danča, ale já pořád váhám. Už jsem o ní ale viděla napsáno na tolika blozích, že do toho asi půjdu a vyzkouším to :)

    OdpovědětVymazat
  7. To já bych NIKDY nešla spát bez odlíčení! Docela se v tom čistění pleti vyžívám :)))
    Recenze také miluju a bohužel jsem ten typ, že jak vidím, že někdo něco vychvaluje hned si pro to také musím běžet :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!