MENU

neděle 24. července 2011

week in photos #8

všechno to tak nějak strašně rychle utíká... při pomyšlení, že máme za sebou už skoro půlku prázdnin se mi dělají vrásky. jako správný fanoušek HP jsem si minulý týden nemohla nechat ujít poslední díl. přemýšlím, že si přečtu i knížky, ke kterým jsem se stále ještě nedokopala. v neděli jsem taky konečně vyrazila na nákupy, protože moje peněženka byla zase chvilku plnější, ale slevy se postaraly o to, abych se domů vracela s prázdnou. proto brzo čekejte další "new-in" článek :) ve středu jsem taky vyrazila do Drážďan, že si udělám nějaký pěkný výlet, ale počasí nám vůbec nepřálo. jen co jsme ráno vyrazili, spustil se šílený déšť, který trval celý den. proto jsme místo prohlídky města byli zalezlí v obchodech. ne, že bych si stěžovala! prohlídka města až jindy... zítra odjíždím na několik dní kulturně se vyžívat s přáteli, tak doufám, že se počasí už konečně umoudří. mějte se krásně!



10 komentářů :

  1. Mňam kremrole! Udělala si mi chutě :)) Cítím to stejně, skoro polovina prázdnin za námi a to škaredé počasí mě ničí.. Miluju tvoje fotky, jsou neuvěřitelně zajímavé. A koukám, že sis taky oblíbila kosmetiku ELF :) Těším se na "new in" článek!

    OdpovědětVymazat
  2. miluju "week in photos" :)) nejkrásnější fotky - zase ♥ s přáteli si to moc užij. už se nemohu dočkat nových úlovků :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! ;) a knížky HP si určitě přečti ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Doprdelee, s těma trubičkama mi děláš mega chutě Karolko! Nádherné fotky, objednávalas e.l.f.íka jo? Já očekávám začátkem týdne balíček, už se těším :) I když po náletu na jejich e-shop stále nemám všechno, co jsem z tama chtěla, to je strašné :/

    OdpovědětVymazat
  5. je to zvláštní, ale taky nejím olivy. Ale zrovna do v tomhle salátu mi chutnají

    a moc pěkné fotky
    jinak si s přáteli užij kulturní vyžití :)

    OdpovědětVymazat
  6. elf kozmetika je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. To kafe u elle, skvělá fotka :)

    http://www.eve-h.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!