neděle 10. července 2011

week in photos #8

tento týden byl konečně akční a takový pravý prázdninový :) každý den většinou vyspávám do pozdních hodin, jak jinak. úterý a středa mi doma společnost dělaly rodiče, takže tyhle dva dny byly ve znamení úklidu, pečení a vaření. řeknu vám, tak vynikající borůvkové muffiny jste nikdy nejedli! :) ve čtvrtek jsme s mamkou šly do cirkusu. nejdřív jsem se hodně zdráhala a mamka byla naštvaná, tak jsem nakonec šla, abych jí udělala radost. a musím říct, že jsem byla mile překvapena, představení bylo moc pěkné. a další plus byla vynikající cukrová vata, kterou jsem už několik let neměla :) víkend trávím s přáteli. páteční noc byla poněkud divočejší než jsem očekávala. stane se...

mějte se krásně, užívejte prázdnin!

16 komentářů:

  1. pěkné fotky ! :) už dloouho jsem nebyla v cirkuse, když jsem byla malá, vždycky jsem se tam hrozně těšila ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Och ty muffinky musely být úžasné :) A Staropramen lemon je strašně dobrej, ale ty 2% alkoholu se mnou nic nedělají :D Leč moje páteční noc byla hooodně divoká, no jak píšeš, stane se!
    A u nás ty sekáče jsou takový, že musíš natrefit na den, kdy doplní zboží, což se mi zrovna povedlo, takže jsem měla štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéžiši , ty máš úplně moc skvělý fotky . A ten staropramen je super. Musím sledovat

    OdpovědětVymazat
  4. mnam tie muffiny ! a pekne fotky veru :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky! :) a ty muffiny, mňam ♥

    OdpovědětVymazat
  6. uzasne fotky!!!sleduju te :))

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky aj blog ako to ze som ta doteraz nesledovala ? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten tygřík je nejlepší :-)


    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky ! Ten tygřík je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš úžasné fotky !
    ty muffiny a tygr jsou supr

    OdpovědětVymazat
  11. Milujem také tie akčné dni kedy nesedíš na zadku ale užívaš si každú minútu naplno :-) ... fotky sú neskutočne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  12. wow, nádherné fotky, ty muffinky vypadají na slupnutí nahned;)
    a týýýjo v cirkuse jsem nebyla už pěknou řádku let, a je ale pravda, že se domnívám, že dnes už je málokterý cirkus, takový ten "jak má být" =)

    OdpovědětVymazat
  13. ježiši ten Staropramen přímo miluju! :D Teď jsem si ze Slovenska přivezla taky v plechovce jejich citronové pivo, ale ještě jsem ho neotevřela tak je chci pak porovnat :D

    OdpovědětVymazat
  14. To tygri miminko je uzasny! Ja miluju cukrovou vatu, ale taky si ji dam tak jednou za pet let ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. great pictures! especially the one with tiger.

    http://alexandriajz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!