MENU

čtvrtek 28. července 2011

new in #6

jak jsem slíbila, článek s věcmi, které jsem za posledních několik týdnů nakoupila. musím říct, že ve slevách jsem nekupovala ani tolik oblečení jako doplňky, boty a kabelky.

[ H&M ]
[ H&M ]
[ Pimkie ]
[ Zara ]
[ Asos ]
[ H&M ]
 [ H&M ]
[ H&M ]
[ Gate ; H&M ]
[ Gate ; Gate ; Claire´s ]

24 komentářů :

  1. Nemám slov jaké krásné věci jsi nakoupila :) !

    OdpovědětVymazat
  2. ta fialová kabelka je krásná =)

    OdpovědětVymazat
  3. Balerínky jsou rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne veci ;-) tie balerínky sú najviac ! Inak po tom prsteni som v Gate taktiež pokukovala ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. všechno bych to brala :)
    někdy si to od tebe půjčím, joo? :P

    OdpovědětVymazat
  6. ten svetřík se mi strašně líbil, ale vypadala jsem v něm jak hastroš!:D
    úžasné věci:))

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že bydlím víc jak 60km od všech úžasných obchodů :(

    OdpovědětVymazat
  8. ježiš všechno to chci! (až na ty třásňovité náušnice z HM :D) hlavně ten první svetr.
    máš skvělý vkus opravdu a dokonce i stejnou velikost noh! :D vuíííííí (někdy mam 41)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nevím co je hezčí, ty si nakoupila přesně podle mého vkusu, paráda! Snad všechno se mi líbí hlavně kabelka a botky :))

    OdpovědětVymazat
  10. ta šedá kabelka!!! ♥ krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásný věcičky sis nakoupila:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelka ze Zary je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  13. to tílko a kabelka jsou skvělé ulovky !

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám tuto - http://www.prozdravi.cz/bio-brezova-stava.html lze ji objednat ve více obchodech, pravděpodobně se prodává i třeba v Country life a obchodech se zdravou výživou ale nikdy jsem se tam po ní nepídila

    OdpovědětVymazat
  15. uasné věci jsis pořídila, jen zavidím :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ty hnědé boty jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  17. ty prstýnky z H&M jsou nádherné...měla jsem stejné jen s růžovýma kamínkama..ale za dva dny byly úplně zrezlé...hodně špatná investice:(
    jinak ta fialová kabelka..chci jiii

    OdpovědětVymazat
  18. oooo to jsou úžasné věci...chci to všechno :-DD


    thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Kabelky jsou úplně skvělé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!