pondělí 18. července 2011

new in #5

dnešní new in bude pouze o kosmetice, kterou jsem v poslední době zakoupila a vyzkoušela. příště už bude samostatná recenze na výrobky e.l.f.


Bioderma - kompaktní "make-up" s ochranným faktorem proti slunci 50. tenhle make-up jsem chtěla vyzkoušet hlavně proto, že nejenom kryje nedostatky ale také chrání vaší pokožku před slunečním zářením. má příjemnou konzistenci a přiloženou houbičkou se velmi dobře nanáší. další plus je, že balení obsahuje i zrcátko. 

Dermacol - vyhlazující báze pod make-up. k tomuto malému zázraku jsem nejdříve byla hodně skeptická. tato malá lahvička má 15 ml a cenově se pohybuje okolo 300 kč, musím ale říct, že to byla opravdu skvělá investice. báze opravdu plní, co slibuje. po nanesení se na pokožce vytváří matný "film", který se ideální pro další nanášení make-upu. rozhodně doporučuji každému!


Bourjois - tvářenka. už déle jsem sháněla tvářenku, která bude opravdu kvalitní. proto jsem si objednala právě tuto v odstínu "rose frisson". tvářenka je skvěle pigmentovaná, velmi dobře se nanáší /ikdyž nepoužívám jejich originál aplikátor/ a navíc nádherně voní. co mě možná trochu překvapilo, je velikost tohoto pokladu. celé balení je jen o malinko větší než kovových 50kč.


NYX - rtěnka. poučila jsem se, že rtěnku už nikdy nebudu neobjednávat z internetu. odstín gardenia je odstín temně růžové až rudé se třpytky. barva je to opravdu nádherná, ale pro mě nenositelná. 

13 komentářů:

  1. Ten rúž ma užasnú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu bázi pod make-up chci, ale od e.l.f.u právě, zase ji dneska neměli, když jsem si objednávala :/

    OdpovědětVymazat
  3. ten odstín rtěnky je skvělý! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Občas mám problémy s pletí a tak si někdy na událost, kde chci vypadat co nejlíp dám makeup, používám stejou vyhlazovací bázi, musím potvrdit, že je výborná! Pleť skvěle vyhladí a makeup pak vydrží daleko dýl :) Taky doporučuju ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ten makeup bioderma som mala tiez na dovolenke a dokonca ked sa objavila moja prva alergia na slnko tak po natreti biodermou na druhy den zmizla a uz sa neobjavila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tú biodermu určite vyskúšam, som jej fanúšikom, takže nepochybujem ze je skvelá ♥

    OdpovědětVymazat
  7. s tou bází pod make up souhlasím... používám podobnou ze sephory a funguje skvěle... a myslím, že mezi nimi nebude až takový rozdíl :)

    OdpovědětVymazat
  8. jéééé krásné věci sis koupila! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta tvářenka je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. zaujal ma ten puder, len najprv musim preminut trosku moje zasoby:DDD, myslim, ze celkovo sa licenky Bourjois tesia velkej oblube+dlho vydrzia:D

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za tu recenzi na bázy pod make-up. Zrovna dneska jsem zvažovala zda koupit nebo ne. Už mám jasno. Zítra si pro to jdu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju za tu recenzi na bázy pod make-up. Zrovna dneska jsem zvažovala zda koupit nebo ne. Už mám jasno. Zítra si pro to jdu :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nejlepší tvářenka ever :) a hlavně hrozně dlouho vydrží..Jinak zdravím do Teplic, také jsem "tepličanda" i když teď pobývám v Praze:-) máš hezký blog, takže sleduji a budu ráda, když mě budeš follow back...
    www.thebrunettejuice.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!