neděle 3. července 2011

new in #4

nedávno jsem u nás našla naprosto skvělý second-hand. dlouho jsem takový nějaký hledala a měla jsem ho rovnou "před nosem". respektive asi 500m od školy. za naprostý pakatel se tam dají sehnat i značkové kousky. 

[ Next ; 20kč ]
 [ TOPSHOP ; 80kč ]
[ H&M ; 80kč ]
[ Unknown ; 20kč ]
[ Unknown ; 75kč ]
[ Ethel Austin ; 20 kč ]

11 komentářů:

  1. parádní kousky, všechny do jednoho :) to kéž by u nás měli nějaký takový secondhand.. u nás jako velice nic prostě v sekáčích není.. pár dobrých věcí jo, ale jak vidím ty ceny tady u těchto věcí, tak to u nás je to dražší o hodně a ještě k tomu žádná sláva. zitra se jdu ale pořádně porozhlédnout po těch našich sekáčích, tak třeba něco pěkného objevím. mám krizi na svršky :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný tričko s MJ ! ♥ no, ona i ta košile ♥

    OdpovědětVymazat
  3. nice shirt!:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj skvele ulovky! to posledne tricko, ach :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš si prdel? Takové směšné ceny? Já tam snad přijedu za tebou jako, takový sekáč tady nemáme, i když občas seženu něco skvělýho, ale tohle.. Umírám z té košile a trička Unknown ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, asi obejdu i pár našich sekáčů :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak takovýmhle sekáčem si zabila! :) všechny úlovky jsou perfektní, u mě vede nejvíce MJ tríčo, ach ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Cože? Takový směšný ceny? To je hrozným, u nás bys za to dla minimálně dvojnásobek.. :/ Závidím!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta košile je ale úplně parádní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!