pondělí 1. srpna 2011

neon pink


když bylo před několika měsíci k časopisu In-Style dárek v podobě laků ESSIE, brala jsem to jako skvělou zkušenost vyzkoušet si tu "lepší" sortu laků. a protože jsem byla víc než spokojená, rozhodla jsem se zainvestovat do dalších laků a moje rodinka ESSIE laků se pomalu rozrůstá. 

#691 - Flirty Fuchsia ]

Ve skutečnosti je barva laku mnohem neonovější, než se zdá na fotkách. Konzistence laků je perfektní, štěteček sice není tak široký, ale lak se s ním aplikuje na výbornou. Skvěle kryje už v jedné vrstvě, ale já jsem zvyklá dávat dvě pro lepší sytost barvy. Co se výdrže týče, mě vydržel 3 dny bez jakéhokoliv poškození. Což je naprosto skvělý výsledek, protože většinu laků mám oprýskaných během jednoho dne, ač se kvalita může zdát sebelepší. Rozhodně si myslím, že do kvalitních laků se vyplatí investovat, protože výsledek za to opravdu stojí. A řekněme si, koho baví si stále přelakovávat nehty lakem, který vůbec nic nevydrží?!

33 komentářů:

  1. (dycky se poslintám když na něj koukám :D)
    moc děkuju a moc mě to těší :) zas tak pevnou ji nemám, občas to přeženu a docela dost ale naštěstí mám vůli to zkusit znovu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je úžasná, rozhodně ji moc lidí nemá.. A tobě hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Záleží aj na tom aký maš na tom lak myslím bezfarebný čo sa dáva ako horná vrstva lebo ja mám uplne lacný lak za euro a vydržal týžden nepoškodený...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobnou barvu od OPI,Essie mám ráda moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. I na těch fotkách vypadá ta barva skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. s lakami essie jsem taky spokojená :) tahle barva je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  7. sakra, ne lakami, ale laky :) a to studuju češtinu, haha. no co, jsou prázdniny! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Taková neonka, úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak ta barva je naprosto úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tašku mám z reservedu :)

    ta barva je úžasná ♥!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj mám nový blog a jelikož si byla pravidelným čtenářem byla bych ráda, kdyby si mě následovala i zde:) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  12. skvelá farba ♥ kamarátka má rovnaký ibalginový odtieň :)

    OdpovědětVymazat
  13. kks ten lak ma brutalnu farbu! waaaa :D

    OdpovědětVymazat
  14. tedy na zářivou si moc nepotrpím... ale na komkoli jiném než na mě by tenhle lak vypadal hezky

    OdpovědětVymazat
  15. Ta barva vypadá ♥ wuaaa :)

    OdpovědětVymazat
  16. ta barva je úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
  17. jenže ony většinou ty dražší mají stejnou ochranu, ale akorát si připlácíš za malůvky a všemožné vychytávky, které jsou pak akorát těžké a nakonec ti přibude půl kila navíc zátěž na krk. Takže jsem teď ráda za to, že tentokrát nemám otvírací. :)

    OdpovědětVymazat
  18. the best color for this summer :)

    OdpovědětVymazat
  19. Na leto idealni!!! Ja mam od essie nejradsi sand tropez, nudna telova barvicka, ale nikdy nezklame!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!