středa 29. června 2011

vacation report : greece

celý včerejší jsem strávila prohlížením vašich článků a teď jsem se konečně dostala ke článku :)

nejdříve jsem myslela, že fotky rozdělím do více článků, ale vše nacpu do jednoho.




a co jsem vlastně celých 14 dní dělala? vyspávala do 11, načež jsem se šla do večera slunit [za celých 14 dní se na obloze neobjevil jediný mráček] a k večeru povečeřet do úžasné restaurace. řekové jsou bezkonkurenční kuchaři, ale jelikož se v jídle hodně bojím experimentování zůstala jsem při výběru jídel dost u země. jednou jsem ale neodolala a musela jsem zkusit grilovaného mečouna. bože, snad nejsilnější chuťový zážitek vůbec. Parga, [snad nejkrásnější městečko Řecka vůbec] kde jsme pobývali, je neskutečně kulturně bohaté a navíc moc útulné. na každém růžku a v každé uličce narazíte na rozkošný krámek a snad v každém si musíte něco koupit. sečteno a podtrženo, dokonalá dovolená! 

23 komentářů:

  1. Bože, to je taková nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. téda! nevím, co dřív komentovat..! ta pláž je užasná, fotka s botama dokonalá! mušličky a fotka s kočičkou jsou roztomilé, ta poslední a druhá fotka se mi děsně líbí!:) uff , a co ještě.. ještě musím říct, že se mi nehorázně líbí ta fotka číslo 12, ty okna <3
    tak..:) a ještě:D děěsně ti závidím..

    OdpovědětVymazat
  3. uuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!
    já tam chci
    a moc moc ti závidím!
    nejvíc ty fotky moře, jídla...

    OdpovědětVymazat
  4. neuvěřitelně nádherné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. naaadherne fotky! hned by som sla accchh

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. miluju tvoje fotky, ale tyhle? ty jsou maximálně dokonalé ♥ řecko jen nádherné a já... tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. to su uplne fantasticke fotky s uzasnou atmosferou. velmi ti zavidim dovolenku! A sledujem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. boze ty tak uzasne fotis!

    OdpovědětVymazat
  10. Úch, to je něco dokonalého, ty tvoje fotky, jak to dokážeš zachytit ♥ Panejo, grilovaný mečoun jo? Wow, to bych taky určitě vyzkoušela! A já se úplně zastavila nad tím I love Parga a chvilku přemýšlela, jestli se nespletli a nemá tam být Praga :D:D:D:D:D:D Sem koko:D
    Prostě Středomoří, Řecko, je krásné. Dovezla sis nějaké dobrůtky? Mají strašně dobré sladkosti, tatínek kdysi dovezl z tama a já se po tom mohla utlouct!

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalé fotky!
    Prosím, mám ten dojem, že už jsi mi e-mail dávala, ale nemůžeš mi ho dát znovu? Děkujů :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám slov ♥ milujem to tam ...

    OdpovědětVymazat
  13. nadherne fotky..musela to byt vazne skvela dovolena.. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky :)
    Hned bych tam jela už jenom podle fotek :D

    OdpovědětVymazat
  15. máááš krásnýýý fotkyyyy a superrr blogggg!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju :-) Je to svetr, ono to tam jde ale blbě vidět... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ♥to jsou nádherný fotky! ááách =)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherné fotky :) ví, asi blbá otázka :D kolik stála ta zrcadlovka? ;D :)

    OdpovědětVymazat
  19. hezké :) cítím tu dovolenkovou atmosféru!

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji Káji, jsem ráda, že se ti líbí moje DIY, já na tohle nikdy nebyla a to blog mi dal nevyčerpatelnou inspiraci a chut takhle sama tvořit, moc mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  21. vypadalo to tam naprosto rozkošně :)

    OdpovědětVymazat
  22. opravdu nádherné fotky :))) v Řecku jsem také byla, ale už je to cca 5 let zpátky :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!