MENU

pátek 3. června 2011

new in #3

nikdy jsem v F&F nenakupovala a ani tento obchod nevyhledávala. ale musím uznat, že to byla rozhodně velká chyba. minulý týden jsme tam jen tak náhodou zavítali a odcházeli s plnými taškami a s úsměvy na tváři. přináším jen malou ukázku z věcí, co jsem pořídila. 

[vše F&F]

21 komentářů :

  1. Přesně! Jednou jsem tam zavítala a vůbec jsem to neočekávala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jelikož F&F mám daleko, mockrát jsem tam nebyla - ale čímdál víc vidím parádní úlovky právě z tama!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme na tom stejně, dříve jsem v F&F vůbec nenakupovala, ale teď mám tenhle obchod ráda a občas tam zavítám.
    Skvělé úlovky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. no teda, uzasne kuksy fakt! musim aj ja kuknut teda :)

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko, proste všetko je tak dokonalé ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm sakra škoda že bydlím tak daleko předaleko od Prahy.. Mají tam vážně skvělý věcí, třeba ten pásek a ty boty oboje, vlastně i ten svetřík.. Kurva já tam chci :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. V F&F jsem byla pouze párkrát a snad jsem si tam ještě nikdy nic nekoupila, asi tam chodím ve špatnou dobu :D, protože tvé úlovky jsou naprosto skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  8. to víš, když kluci jsou odsud. ale určitě k vám taky brzy zavítají :) máme stejný pásek, jůůů :) na ty kecky si taky brousím zoubky a koníčkový svetr? ach. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. F&F milujem! A ten opasok mám aj ja :)*

    OdpovědětVymazat
  10. naprosto užasne..♥♥♥ zabijácke, dochazí mi slova.♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ďalujem, no Dady je môj ocko a nie dedko :"(

    OdpovědětVymazat
  12. Z F&F asi nic nemám, ale mají tam hodně levné věci a na pár lidech jsem viděla vážně zajímavé kousky

    OdpovědětVymazat
  13. Botičky jsou krásné..tyhle jsou nejvíc pohodlnéé;)

    www.mikinka-d.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní9/6/11 20:52

    kde je tenhle obchod v praze prosim?:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní - nejsem z Prahy, takže opravdu nevím :) já navštěvuji F&F v Ústí nad Labem, kde je součástí Tesca ;)

    OdpovědětVymazat
  16. wooow no tak mě se líbí ale uplně všechno!!

    máš super blog! a jsem tvuj novej follower!!

    xoxoEvaa

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ten svetr s koníčkama je boží!

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá skvěle, hlavně ten svetřík a plátěnky jsou bezvadný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!