sobota 11. června 2011

Mary Kay cosmetics

minulý týden jsem byla na pravidelné návštěvě u mé kosmetičky a tentokrát mi představila novou značku Mary Kay. s touto značkou jsem se doposud nesetkala a proto mi ukázala pár výrobků a já jich na zkoušku několik koupila. pokud máte vy jakoukoliv zkušenost s těmito výrobky, určitě mi napište.


celá sada obsahuje minerální pudrový make-up + štětec, krémovou rtěnku, krém na ruce a dekolt s ochranným faktorem 15 a kosmetickou taštičku jako dárek.


minerální pudrový make-up : upřímně řečeno, nedávala jsem tento značce nějakou velkou důvěru a musím říct, že jsem byla velmi překvapená tímto pudrem. má dokonale krycí schopnost a na obličeji vydrží skoro celý den. štětec je skvělý, velmi dobře se s ním pudr nanáší. 
pudr - 460,- ; štětec - 230 ,-


krémová rtěnka : odstín Garnefrost, poměrně tmavší odstín s jemnými třpytkami. nanáší se velmi snadno a drží i několik hodin. 
rtěnka - 360,-


krém na ruce a dekolt s SPF 15 : tenhle výrobek jsem si koupila hlavně proto, že už příští týden odjíždím k moři a hodně trpím na spálený dekolt. takže uvidíme, jak krém odvede svou práci.
krém - 190,-

tuto kosmetiku jsem si koupila asi spíš jen ze zvědavosti. ale musím říct, že mě oslovila a určitě se chystám koupit si další jejich výrobky. pokud máte zájem, navštivte www.marykay.cz

11 komentářů:

  1. jo jáá mám ráda mary kay kosmetiku :D mámka jí prodavala tak mám doma milion věcí !! :D

    OdpovědětVymazat
  2. mary kay som ešte neskúšala

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som od nich mala nejake veci lebo kamaratka to robila, ale prislo mi to dost drahe a az tak mi to nesedelo..:)

    OdpovědětVymazat
  4. však jo, já vím.)*
    je, čičo, kam pak jedeš k moři.? ,))♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mary Kay jsem ještě nezkoušela, neměla jsem možnost a příjde mi to i trošku dražší :)

    OdpovědětVymazat
  6. s mary kay kosmetikou nemám zkušenosti, ale kamarádka si ji pořád chválí :)

    děkuju :-* květinové vzory jsou prostě na tohle období to pravé :)) též jsem dlouho scháněla podobné boty a v životě by mě nenapadlo, že je najdu zrovna tady u nás ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jistě že bych chtěla. ;D ;))* nejkrásnějc si to tam pak užij honey. :**

    OdpovědětVymazat
  8. měli jsme se sestrou podkladový krem a byl úžasný, ale tahle kosmetika mi přijde zbytečně předražená :(

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní30/9/12 17:03

    Jsem kosmetická poradkyně MK, přípravky miluji! A kdybste měli zájem něco bezplatně zkusit- 734506146:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!