MENU

úterý 28. června 2011

home

turistka se vrátila!

ještě včera v noci jsem příjížděla z řecka do itálie trajektem a dneska už jsem doma. ani nevíte, jak moc jsem z toho všeho vyčerpaná. rozhodně vás čeká a nemine několik postů z dovolenky, ale teď musím nabrat sílu, dát se do obrazu a hlavně project si všechny vaše články! :)


6 komentářů :

  1. Mě to teprve čeká a taky se těším na fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Joooo konečně jsi zpátky! Vítej doma :) Už se moc těším na posty z dovolenky a děkuju za milé komentáře k mým minulým postům ♥

    OdpovědětVymazat
  3. už se těším!
    moc moc...

    OdpovědětVymazat
  4. už se nemohu dočkat!!! ♥ a vítej doma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé tak to se moc těším na všechny články a hlavně na fotky! :)) Já zítra odjíždím, právě balím tak zatííím ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!