sobota 14. května 2011

week in photos #5

už mě čekají jen dva důležité týdny. poslední dva týdny, kdy se budu snažit ještě vylepšovat nebo si udržet známky. a pak? flákání... čtvrteční první jarní bouřka mě potěšila. vím, že to zní divně, ale bouřky mám ráda. ikdyž se jich bojím jako malá holka :) páteční večer jsem trávila s přáteli doma. člověk by si řekl - nuda. ale netušila jsem, že hraní kris kros může být taková zábava. dnes jsem si s rodinou užila skvělý grilování a zbytek dne vytvářím projekt na zsv. opravdová zábava! a zítra mě čeká zhruba 70 stránek dějin přemyslovců... takže mějte lepší víkend než mám já!

13 komentářů:

  1. Such a cool collage! How did you do itt?!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Už vyšlo nové Elle? Dnes sem se dívala, a ještě nebylo...

    OdpovědětVymazat
  3. juu, ten kocourek.. <3
    (teda pokud to neni kocicka) :DD

    OdpovědětVymazat
  4. nejsi sama, kdo má rád bouřky :) líbí se mi, že nahánějí hrůzu a přitom se při nich cítíš uvolněně a šťastně ^^
    fotky netřeba komentovat, jako vždycky jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. s bouřkama jsme na tom úplně stejně :) fotky frčííí ♥ já mám také učící víkend. tak ať ti to ve škole všechno vyjde :*

    OdpovědětVymazat
  6. kapičky na okně vypadají úžasne! (hodně povedená fotka)
    a dala bych si ten salátek na předposlední fotce :P

    OdpovědětVymazat
  7. oeejjjj. superske fotky. sledujem odteraz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mnam s tím salátkem a masíčkem na grilu mi děláš chutě, vypadá to luxusně :) A jak to, že už jenom 2 týdny? Nám se uzavírá klasifikace až 24.6.!!! Takže bohužel mě flákání ještě nečeká, až za víc než měsíc :( Ale tak, to už se nějak přetrpí!

    OdpovědětVymazat
  9. Ach umieram z tvojich fotiek ♥ najmä tej prvej ^_^

    OdpovědětVymazat
  10. ac ta posledna ako moc by som si dala daco grilovane:)

    OdpovědětVymazat
  11. To jídlo vypadá úžasně!ten salátek!mnam!jinak moc krásné fotečky!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!