MENU

neděle 1. května 2011

week in photos #3

jelikož se u nás velikonoce už skoro nedrží, tak podle pověry nejspíše uschnu :) v úterý jsme nakonec ještě do školy nešli, ale navštívili jsme zoo v Ústí nad Labem. škoda jen toho příšerného počasí. celý den pršelo. ve středu a ve čtvrtek jsem teda už do školy šla, ale v pátek jsem si dala opět odpočinek. každý určitě uzná, že tři dny školy v kuse po skoro týdenních prázdninách není nic lehkého ;) a navíc jsem si nemohla nechat uniknout tu skvostnou svatbu na anglickém dvoře. jelikož jsem v týdnu měla narozeniny, víkend byl plný oslav. teď bych potřebovala zase pár dnů na odpočinek...

mějte krásný týden! 

13 komentářů :

  1. na tvé fotky nikdo nemá. nikdo! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. honey, snad jsi si oslavy pěkně užila,)
    no, já jsem si royal wedding musela pustit na Youtube, neměla jsem to live. ,)
    Užij si ten malý zbytek víkendu čič.♥

    OdpovědětVymazat
  3. ach, zase ty tvé dokonalé fotky! ♥ měj krásný týden, princezno ♥

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, a ta poslední... mmm tortila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky !!!! Moc povedený slide !

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou krásné, hlavně ta s tím tygrem! :)

    OdpovědětVymazat
  7. hezké fotky! že bych taky teď někdy zašla do zoo, až bude hezky?:)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky, hlavně ten tygr, jako by byl vedle tebe :) a miluji muffiny z mc donalds!

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, seš to ty :) Jsem zahlídla tvůj komentář někde na blogu a podle fotky tě poznala. Mega! Musím pochválit fotky a vidím, že nejsem jediná, kdo oslavil narozeniny. Já je měla včera :P Takže o víkendu se taky chystám vyjet nakupovat oblečenííí ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem moc ráda, že jsem se zase v blogových vodách našla, i když úplně jinde než tehdy ;) A jsem ráda, že jsem našla tebe, taky to pro mě bylo překvápko :)
    A sice jsem holka květnová, ale duben taky miluju, prostě ty 2 měsíce jsou nejlepší ♥ Jdu tě sledovat, of course ;)

    OdpovědětVymazat
  11. niet nad Mcdonaldovske wrapy:))mnam super fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. mám tvoje fotky neskutečně moc ráda :)) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!