MENU

úterý 10. května 2011

new in #2

minulý týden jsem si vyrazila trochu zvednout náladu. a plán se mi perfektně splnil! nákupy jsou prostě lék na duši... sehnala jsem ty nejkrásnější květované šaty!

[GATE]
[New Yorker]
[GATE]
[GATE]

19 komentářů :

  1. To triko mám akorát v tmavě modrém provedení :),ty šaty jsou perfektní,zkoušela jsem si je,doufám,že se nám v nich ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou nádherný, tenhle střih mám moc ráda, jen mi moc nesedí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Giveaway ... jsi srdečně zvána :)

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ty šatky jsou fakticky perfektní!

    OdpovědětVymazat
  5. tak ty šaty jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty jsou úžasný... gate fakt musel změnit styl...ja když tam byla posledně tak tam měli jen divný věci a ted jak koukam na různy blogy tak tam maji uplně skvělý věci

    OdpovědětVymazat
  7. ach. naprosto souhlasím! nákupy jsou lék na duši :) šaty jsou kouzelné a náušničky jsem si chtěla také koupit, ale odolala jsem a teď lituji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow tak ty šaty jsou kouzelné :) Já se těm květovaným vzorům pořád bráním, protože se toho bojím :D Ale asi bych do toho měla jít ;) A ten svetr a náušnice, no dobře jsi pokoupila! Nákupy opravdu jsou lék na duši ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ty šatičky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsou ale vazne skvele! Jak tak koukam, taky frcis v kytickach, vid :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som po nich v gate pokukovala :D

    OdpovědětVymazat
  12. Wow! Tak ty šaty jsou naprosto boží!!! Mám podobné akorát v pískovém provedení, určitě si je u mě na blogu viděla..taky jsem si je nedávno kupovala :))
    Opravdu povedené nákupy!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty šaty vypadaj úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  14. TY šaty jsou krásné, takové by se mi přesně hodily :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!