sobota 21. května 2011

chase.dakota jewellery


i just fell in love with her jewellery! visit her online store

19 komentářů:

  1. Všechno se mi hodně libí :)

    OdpovědětVymazat
  2. just give me everything, please! :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak ty bych brala hned... všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsou dokonalé, všechny! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů ten nápad schovat to do nábojů je úžasný! Všechno se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. kristaly jsou fakt dobrý nápad, moc se mi libí a vypadají efektivně. Už jsem několikrát viděla prsteny a náhrdelníky na bloggerech a vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. všechny kousky jsou úžasné, zbožňuju krystaly

    OdpovědětVymazat
  8. Njn co už, v pátek to snad budeme mít opravené, do té doby se musím vyrovnat se starým počítačem :D A děkujuu :)

    OdpovědětVymazat
  9. bože hned by som ich chcel ! :) a dakuujem za najkrajší komentár :) <3

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju Káji! No my máme ve městě celkem dost sekáčů, ale já navštěvuju jenom 3, z čehož jeden je moc drahej, takže odtud mám tak 1 šátek, druhej je takovej, že tam seženeš dobrý věci, ale mají tam i naprosto příšerný a třetí je úplně top topů, takže odtud mám nejvíc věcí :) Je pravda, že v tom musíš umět hledat a strávíš tam dost času, než najdeš něco super a levnýho, ale stojí to za to :) Ty šatičky jsem měla dnes na sobě a fotila jsem se v nich, takže outfitový post v nich bude :) A ano, lásku ke květovanému vzoru jsem objevila nedávno, ale už je hodně hluboká:D

    OdpovědětVymazat
  11. mně okouzlili náhrdelníky hlavně ty poslední :)

    OdpovědětVymazat
  12. úžasné, brala bych všechno :)

    OdpovědětVymazat
  13. wow! vsetky by som brala, hned! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ten prsteň na druhej fotke je úžasný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!