sobota 16. dubna 2011

week in photos









































































































































hello!

tenhle týden mi přišel nejnáročnější a nejdelší ze všech posledních vůbec. ale zvládla jsem to a ty další tři dny školy příští týden snad nějak taky. žádný plány na velikonoční prázdniny ale zatím nemám. no a teď mě čeká víkend plný sociologie, Májovců a podobně, ale víkend je víkend, že. čekala jsem prosluněnou sobotu, ale to jsem se opět docela přepočítala. taky se tolik těšíte ze sluníčka? zítra si snad trochu zlepším náladu nákupy. 

mějte se krásně!

11 komentářů:

  1. super fotky, miluju knihu Na větrné hůrce !:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky ... a jak se ti líbí Na větrné hůrce? Chystám se to číst ...

    ____________________________________
    www.tonymontanodesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Užasne fotky mojinka.**
    pan Kočičák(♥),a všechno.* zlatko, u vás už kvetou třešně? nebo co to je.D*
    Užij sí víkend, i když se budeš asi učit. Což já bych měla taky, celý týden jsem nechodila do školy. Zítra se chystám též nakupovat, tak to snad vyjde:*
    užívej sluníčka,)♥

    OdpovědětVymazat
  4. miluju tvé fotky :) pan nikon zabil. ach ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou nádherné :)
    A máš moc roztomilou číču! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalosť ♥ milujem tvoje fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy sem neviděla nádhernější fotky, než ty tvoje. A to nelžu. Nemají chybu! Sleduji tě :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!