neděle 24. dubna 2011

week in photos #2


tenhle týden byl úžasný! stručné shrnutí :) přispěly k tomu především jen tři dny mučení [čti školy]. a jak jsem vlastně tyhle vytoužený prázdniny strávila? 

ve středu ještě po škole jsem jela s mojí úžasnou maminkou na nákupy. znáte tu situaci, kdy si sepíšete, co vlastně potřebujete a rozhodnete se, že si nic jiného koupit nesmíte? jo, tak tohle přesně jsem nějak nezvládla. nekoupila jsem si ani jednu věc, kterou jsem potřebovala a do šatníku jsem si dávala další zbytečný svetříky, trička a tak dále... pak už se prázdniny vezly v podstatě ve znamení alkoholických dýchánků s přáteli. večer žiješ, přes den spíš. o víkendu jsem si konečně udělala pauzu, poctivě jsem se věnovala odpočinku na zahradě [to sluníčko je naprosto úžasný] a sledování chirurgů. zítra už vlastně poslední den prázdnin, tak doufám, že si to ještě pěkně užijeme. holky, hlavně držím palce ať to zítra moc neschytáte :)

mimochodem - měla bych takový dotaz. máte někdo zkušenosti s objednáváním ze zahraničních stránek? [TOPSHOP, asos, forever21] moje drahá maminka nedůvěřuje převodům peněz přes internet, tak se ptám, jak to vlastně chodí. předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

11 komentářů:

  1. anoo, alkoholické dýchánky proběhly i u mě :) jinak krásné boty :P

    OdpovědětVymazat
  2. zatraceně, miluju tvoje fotky :) jsou vždycky tak krásně barevné a mají v sobě něco úžasného :))
    jsem ráda, že sis prázdniny užila tak, jak jsi chtěla :-** nakupování mi teď strašně moc chybí, potřebuju si to už nutně vynahradit :)

    s objednáním ze zahraničních stránek zkušenosti nemám. chtěla jsem si objednat nedávno džíny, ale máme to stejné. rodiče též nedůvěřují převodům peněz a tak no :))
    užij si poslední den prázdnin, zlato :-*

    OdpovědětVymazat
  3. fotky vypadají super, :) taky jsem měla dýchánky s přáteli a taktéž s alkoholem :D
    zkušenosti s těmi stránkami nemám, taky bych potřebovala vědět, jak to funguje :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem moc ráda, že sis prádzniny užila - tenhle typ nakupování moc dobře znám :) a to sluníčko, ach! nechci se opakovat, ale miluju tvé fotky, jsou kouzelné, stejně jako ty! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Můj táta má paypal a objednával si už párkrát z e-baye a všechno došlo v pořádku a to tam bych byla nedůvěřivější. Pokud objednáváš přímo z jejich stránek mělo by to být dobré, jedná se totiž známou firmu. Pročti si všechny FAQ a terms na jejich stránkách, často je nutné mít internetové bankovnictví a pokud není tak je to náročnější.

    Fotky super, hlavně ta jahodová :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky a libí se tvůj blog,jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvele fotky, moc zajimavy blog! :)
    http://theredberry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné random fotky, pizza vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  9. Ou maj got, ty boticky musim nutne mit! :) pekne to tu mas, jen co je pravda <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!