MENU

pátek 15. dubna 2011

birthday present

mých sladkých sedmnáct mě sice čeká až za deset dní, ale dnes konečně dorazil můj vysněný dárek. celý týden jsem chodila domů nervózní, jestli tenhle krasavec už nedorazil. až dneska mi přišel! Nikon D70s je doma a já rozhodně musím říct, že to byl ten nejlepší důvod, proč si tak dlouho šetřit.
























10 komentářů :

  1. pěkný pěkný.. a je to zrcadlovka nebo jenom kompakt?

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, závidím čiči.♥ mě se tak nějak už 'rozbily' 2 foťáky, takže se musím spokojit s 5 mpx mobilem,))
    pořádně si ho užij.**

    OdpovědětVymazat
  3. radost pohledět ♥ neskutečně ti ho přeju a děsivě závidím :D

    OdpovědětVymazat
  4. noo tak som zvedavá na fotky :) takže sledujem

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ti věřím jak seš šťastná,protože přesně vím,jaké to je mít zrcadlovku :)
    Nikon je hodně dobrá značka :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten pocit úplne poznám...ja som robila 3 mesiace, odjkladala euro po eure a keď som konečne našporila bol to krásny pocit mať ho doma, za vlastné!
    veľa krásny fotiek prajem

    OdpovědětVymazat
  7. tak to závidím, dokonalost ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. doufám že taky jednoho krásného dne našetřím na foťák:))vypadá úžasně:) teď si střádám penízky na krásnou dovolenou;)
    a taky se mi moc líbí tvůj blog!:)
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!