neděle 27. března 2011

matte purple


asi před týdnem mi konečně přišly nové laky od avonu, sice k této značce moc důvěry nemám, ale při listování katalogem mě tyhle laky zaujaly na první pohled a cena byla také přijatelná, tak jsme si objednala hned dva laky s matujícím efektem. barvy vypadaly ve skutečnosti ještě mnohem lépe než v katalogu a tak moje nadšení bylo velké. 


velkým plus tohoto laku je, že usychá téměř hned po natření, nemusíte čekat dlouhou dobu než vrstva laku zaschne. byla jsem naprosto spokojená, nehty vypadají skvěle. během několika hodin se ale lak začal už loupat a během druhého dne už moje nehty vypadaly naprosto příšerně, protože téměř všechen lak se sloupal.   rozhodně se nedá říct, že bych nehty vystavovala nějakým větším zátěžím, proto jsem začala trochu pátrat i po internetu. našla jsem spousty příspěvků, kde se objevuje stejný problém jako mám já. 

VÝSLEDEK - lak má skvělou barvu, perfektně rychle zasychá a cena je nízká, ale zároveň také odpovídá kvalitě. lak nevydržel ani jediný den. já jsem zklamaná a pro vás mám aspoň takové upozornění, že tyto laky radši vynechte.

9 komentářů:

  1. Ten lak je jednoduše ÚŽASNÝ <3!

    OdpovědětVymazat
  2. matné laky milujem, ten fialový vyzerá naozaj dobre

    OdpovědětVymazat
  3. no vyzera zaujimavo, ale ak nevydrzi ani jeden den tak nebrat :P

    OdpovědětVymazat
  4. ta barva vypadá super, ale lak co se hned oloupe je k ničemu :(

    OdpovědětVymazat
  5. škoda že se loupe, ta barva je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je nádherná barva :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě zatím drží druhý den jako přibité, ale to je tím, že mám své nehty potaženy gelem, pak na nich každý lak vydrží týdny.. nu taky o tom plánuju napsat..:)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá to úžasne, ešte som tento matte efect neodskúšala, neviem sa dočkať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!